2024. Április 20. Tivadar, Tihamér, Töhötöm

MENÜ
   Eseménynaptár
2024 Április
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
  • Nincs esemény!

  • Civil szervezetek a fogyatékkal élőkért

    Egyensúlyunkért

    Nőknek szóló programok

    Fenntarthatóság, környezetvédelem

    A környezettudatos szemlélet elterjesztése érdekében Önkormányzatunk megalkotta több évre szóló stratégiai tervét a környzetvédelem és a fenntarthatóság témájában.

    Székesfehérvár Megyei Jogú Város II. középtávú Környezetvédelmi Programja

     


    Közélet
       Panoráma
    Civil Centrum Alapítvány

    Civil Centrum Közhasznú Alapítvány

    A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány célja, hogy a Magyarországon bejegyzett non-profit szervezetek működését erősítse, hatékonyságukat növelje annak érdekében, hogy társadalmi szerepvállalásuk növekedjék. Az Alapítvány alaptevékenységeként végzi fejlesztő, tanácsadó munkáját, segíti mindazon non-profit civil szervezeteket, melyeknek fontos célja, hogy szakmailag kiváló munkát végezzenek. Az Alapítvány törekszik arra, hogy segítse az újonnan alakult non-profit civil szervezeteket a tevékenységük megkezdésében, beindításában, hogy mihamarabb képessé váljanak arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassák klienseiknek, célcsoportjaiknak.


    ALAPÉRTÉKEINK:

    Korszerűség - Megbízhatóság - Elhivatottság - Tudatosság


    A hazai és nemzetközi "jógyakorlatok", fejlesztések figyelembe vételével, innovatív megoldások, kreatív technológiák alkalmazásával törekszünk megújulásra, megtartva a kijelölt irányokat, szellemiséget.


    SZOLGÁLTATÁSOK:

    Kommunikációs Iroda

    Ha sok a feladat, de kevés az ember és az idő, ha nincs a közelben gyors és költséghatékony alvállalkozó, akkor érdemes igénybe venni a Civil Centrum Közhasznú Alapítvány kizárólag civil szervezetek számára kidolgozott szolgáltatását. A Kommunikációs Iroda profi szakemberekkel dolgozik: gyorsan, naprakészen, megbízhatóan.

    Civil adminisztráció


    Miként működik a felügyelő bizottság?

    Törvényes a közgyűlés, a kuratórium döntéshozatala?
    Szervezetük rendelkezik a jogszabályoknak megfelelő belső szabályzatokkal?

    Ilyen és ehhez hasonló kérdések, naponta felmerülnek a szervezetek életében.
    Irodánk vállalja a szükséges iratok elkészítését, segítséget nyújt a törvényes működés megteremtésében.

    Alapszabály készítés
    SZMSZ
    leltározási szabályzat, pénzkezelési szabályzat, selejtezési szabályzat
    Ügyviteli szabályzat
    (pl: irattározás, bélyegző használat, stb.)
    Közgyűlés, kuratóriumi ülés, felügyelő bizottságok üléseinek jogszerű szervezése, bonyolítása

     

    Általános szolgáltatások

    Tanácsadások:

    • stratégiai tervezés
    • önkéntes menedzsment
    • projekt menedzsment
    • adományszervezés (adománygyűjtő kampányok, 1 % gyűjtése, stb.)
    • érdekérvényesítés, érdekképviselet
    • kommunikáció és marketing
    • irodai adminisztráció
    • civil szervezetek létrehozása, működtetése
    • szervezetfejlesztés
    • minőségügy
    • informatikai tanácsadás

    Tanácsadásaink szerdánként 9.00 – 17.00 óra között előzetes bejelentkezés, időpont egyeztetés után vehetők igénybe. Egyedi esetben, speciális szervezeti kérdésekben más időpontokban is szívesen állunk rendelkezésre.

    Fejlesztő tevékenységek:

    • Együttműködések elősegítése civil szektoron belül, valamint szektorok és ágazatok között, helyi szakértők közreműködésével.
    • Specifikum: látássérülteket segítő szervezetek számára „akadálymentes” tréningek tartása
    • Civil ügyintézők képzése, az Ifjúsági Unió Civil Számadó Szolgálatával együttműködve.
    • Civil Kiválóság Védjegy c. program szervezése, a Szövetség a Kiválóságért Egyesület partnerségével.
    • Szervezetre szabott segítségnyújtás, mentorálás, a civil szervezetek önértékeléséhez, működési folyamataik bevezetéséhez, fejlesztéséhez.

     Szolgáltatásaink előzetes egyeztetés után vehetők igénybe.

     További szolgáltatásaink, egyedi megállapodások alapján:

     Tréningek, workshopok, előadások tartása és szervezése

    • Projektmenedzsment tréning
    • Marketing kommunikációs tréning
    • Pályázatíró tréning
    • Csapatépítő tréning 
    • Látássérülteket segítő szervezetek számára „akadálymentes” tréningek tartása
    • Érdekérvényesítés, érdekképviselet

    Audiovizuális szolgáltatások

    • Szervezetek saját oktatóanyagainak készítése multimédiás oktató dvd és online formában
    • Videó és fotó dokumentáció készítése programokról, projektekről, képzésekről rendezvényekről, szervezetekről
    • Audiovizuális disszemináció készítése projektekről, az eredmények terjesztéséhez. Adó 1% reklámfilm és egyéb adománygyűjtést segítő reklámanyagok készítése
    • Arculattervezés, promóciós anyagok készítése

    Képzések, tájékoztatók, konferenciák szervezése

    Fejlesztések és szakmai tervezések lebonyolítása

    • komplex szervezetfejlesztés
    • szervezeti stratégia tervezése
    • kommunikációs kampány tervezése
    • adománygyűjtő kampányok tervezése és kivitelezése
    • menedzsment területek (adminisztráció, emberi erőforrás, pénzügy, forrásteremtés, marketing, szervezeti kommunikáció) stratégiai fejlesztése
    • Kiadványok, szóróanyagok tervezése, szerkesztése, nyomdai előkészítése


    Alapadatok


    Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásai:
    www.hellowork.hu - adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-58499/2012.
    www.elerhetovaltozas.hu - adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-58500/2012.

    Név: Civil Centrum Közhasznú Alapítvány

    Székhely:

    8000 Székesfehérvár, Rákóczi utca 25.

    Szolgáltató iroda:

    8000 Székesfehérvár, Jancsár utca 25.

    Adószám:

    18497719-1-07

    Bankszámla:

    OTP Bank Nyrt.11736006 – 20368586

    Nyilvántartásba vétel:

    Pk.60.065/2005/4/1 842. sorszám

    Jogerőre emelkedés:

    2005.09.23

    Ksh szám:

    18497719-9499-569-07

    Felnőttképzési Nyilvántartási szám:

    00829-2010

    Közérdekű önkéntes foglalkoztatás regisztrációs száma: 00041, Határozat száma: 26473-1/2005


    Alapító:
    Szabó Zoltán

    A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány Kuratóriumának tagjai

    Elnök:

    dr. Gayorné Molnár Ágnes

    Kuratóriumi tagok:
    Trencsényi Judit

    Rancz Lajos
    A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány Felügyelő Bizottságának tagjai
    Elnök:
    Tóth András

    Felügyelő Bizottsági tagok:
    Rácz Andrea
    Szabó Péter

    A Civil Centrum Közhasznú Alapítvány munkatársai:

     Farnady Judit
    Szántó János
    Hollósi Tibor
    Tóth Karolina


    Civil Centrum Közhasznú Alapítvány

    Levelezési cím:
    8000, Székesfehérvár, Jancsár utca 25.

    Telefonszám:
    +36 30 270 4521

    E-mail:
    civilcentrum@gmail.com
    info.civilcentrum@gmail.com

    Facebook:
    www.facebook.com/civilcentrumalapitvany

    Honlap:
    www.civilcentrum.hu

     


    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Szolgáltatást nyújtó civil szervezetek

    Alba Civitan Kht.

    • Fogyatékosok foglalkoztatása

    Alba Regia Táncegyesület

    Aranyeső Alapítvány

    Civil Szervezetek Regionális Szövetsége

    Civil Centrum Közhasznú Alapítvány

    Esélyegyenlőség Alapítvány

    • Fogyatékkal élők nyílt munkaerőpiaci elhelyezésének támogatása

    Gaja Környezetvédelmi Egyesület

    • Tanácsadó Iroda

    Lakásbérlők és Lakástulajdonosok Érdekvédelmi Egyesülete

    • fogadóóra: minden héten kedden 15.00-16.00 között
    • jogi tanácsadás: minden hónap első péntekje 16.00-17.00 között
    • új székhely: Semmelweis u. 8.

    Magyarországi Iskolai Szociális Munkások Közhasznú Egyesülete

    Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület

    • Fogyasztóvédelmi Tanácsadó Iroda, kiadványok

    Székesfehérvári Regionális Álláskeresők Egyesülete

    • Álláskeresés

    SZÉNA Egyesület a Családokért

    SZITI Szociális Egyesület

    TARSOLY Ifjúságért Egyesület

    Zöld Alma Egészségfejlesztő Alapítvány

    • Drogprevenció

     

     

    OKMÁNYIRODA

    Döntés


    E-önkormányzat

    Bejelentkezés

    Álláskeresőknek

    Munkaadóknak

    A munkáltatókat célzó oldalak a megfelelő munkaerő megtalálása mellett a munkáltató törvényi kötelezettségeinek betartását elősegítő információkat. A portálon olyan információk és szolgáltatások is megtalálhatók, melyek a leépítésekkel, átképzésekkel, munkaközvetítéssel vagy az elszámolható kiadásokkal, illetve támogatásokkal foglalkoznak. Ilyen többek között a foglalkoztatáshoz kapcsolódó járulékok átvállalása, vagy a pályakezdők foglalkoztatási támogatása.


    Támogatások információiért kattintson ide!